Jeg kan godt hjælpe d. 30. Hvad jeg kan på selve dagen, kommer an på hvad Sidsel skal, og om jeg skal passe Silje. Men jeg kommer i hvert fald. Og tager også kamera med.
Som I kan se er vi presset på hjælperbistand, så alle der kunne have tid til at hjælpe i morgen må gerne melde sig til undertegnede.
Det er primært hjælp til vejvisning samt børnepasning og værdiopbevaring der er brug for.
Vi har igår været ude og rydde sne på ruten og det skal vi gøre igen idag her til formiddag. Hvis nogen har tid til det og/eller give en hånd inden i hallen med opsætning mellem kl. 9 og 12 i dag (lige om lidt) må de meget gerne møde op.
Nummerudleveringen starter i morgen kl. 9 og derfor skal alle dem der står for nummerudlevering helst være der inden da, helst kl. 8:45 for kl. 9 kan det gå løs. Vi har pakket alle numre og chips i kuverter så det skulle gerne gå bedre end sidste år.
Vil være godt hvis så mange som muligt har mulighed for at komme allerede kl. 9, for lige pludseligt går det hurtigt med tiden.
Vel mødt Mvh. Martin
"Pain does not last, bones heal and chicks dig scars"
De der skal være vejvisere i hallen eller står for nummerudlevering skal også medbringe varmt tøj. Vi må være forberedte på at det måske bliver nødvendigt at I får en vejviser post udendørs.